Lakridssirup

Næsten en måned skulle der gå mellem forrige og dette indlæg. Jeg er hjemme i København igen efter nogle fantastiske måneder i Norge!! Den sidste måned har der været en masse at se til, men nu er jeg tilbage.. Jeg har stadig mange billeder fra livet i Norge, måske kommer de herind, måske gør de ikke..

Først vil jeg vise, hvad jeg bl.a. lavede i køkkenet i går af lækre ting, nemlig denne lakridssirup! Jeg har fulgt denne opskrift på lakridssirup.. Jeg lavede den salte udgave, og jeg glæder mig til at bruge den i smoothies, på min morgengrød og andre spændende steder.. Forslag modtages gerne!

Dette indlæg blev udgivet i Mad & drikke. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

