Lyngen Lodge

Da jeg var på tur i starten af ugen, kom vi forbi dette fantastiske sted: Lyngen Lodge. Vi var nysgerrige og gik derfor op og bankede på døren i håb om at kunne købe i en kop kaffe.. Døren var desværre låst, men den flinke ejer så os heldigvis, og vi fik lov at få en rundvisning samt en gratis kop kaffe i det smukkeste træhus, jeg længe har set. Stedet var helt utrolig smukt og stemningen var fortryllende.. Udsigten var fascinerende, ejerne søde og jeg vil med glæde tilbringe min ferie på lodgen, når jeg engang får råd.. I januar satser de på nordlys, hele vintersæsonen står den på ski og sommeren og efteråret står på kajak, fjeldture, midnatssol, fisketure, fotografi-kurser mv.

Billederne er lånt på hjemmesiden http://www.lyngenlodge.com/, hvor du ligeledes kan læse mere og lade dig friste af de forskellige tilbud!

Dette indlæg blev udgivet i Fine fund, Jeg ønsker mig, Tromsø, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

