Juleborde

Intet mindre end 47 år har der været udstillet juleborde hos Royal Copenhagen på Amagertorv i København.. For mig er det en årlig juletradition at komme ind og se de altid smukt dækkede borde, og i år var ingen undtagelse. Som regel er bordene dækket af forskellige kendisser, men i år det stylister og dekoratører fra Royal Copenhagen som har researchet i hvordan julebordene kunne se ud hos seks kongelige institutioner..

Bordene er ekslusive, fantasifulde og uden tvivl et besøg værd!

Det Kgl. Danske Haveselskab

Det Kgl. Bibliotek

Den Kgl. Livgarde

Den Kgl. Porcelænsfabrik

 

Det Kgl. Kapel

De Kgl. Stalde

Dette indlæg blev udgivet i Fine fund, Min hverdag. Bogmærk permalinket.

2 svar til Juleborde

  1. det er godt nok et gammelt indlæg jeg kommenterer på, håber det er ok 🙂 men hold op nogle fine ting 🙂 Jeg god godt at eje lidt af hvert derfra 😛

    Jeg ville forrensten blive vildt glad, hvis du havde lyst til at kigge forbi min blog og evt. se min “walk-in closet tour” video ved at klikke lige her 🙂

    Kram Amalie

    • bykathrine siger:

      Hej Amalie.. Det er helt okay, du kommenterer et gammelt indlæg – det er de fleste vist efterhånden.. Har holdt en lang pause, men overvejer meget at begynde at blogge igen:) Har kigget lidt på din blog – den ser fin ud 😀

Skriv et svar

