Græskarprojekter

Oktober betyder bl.a. Halloween, Halloween betyder græskar og derfor begav jeg mig ud i Projekt Græskar!

Første projekt stod på en lækker græskarsuppe, som slet ikke var så besværligt, som jeg havde frygtet..

I dag har jeg så forsøgt mig med en græskartærte.. Det var nemt, og så smager det altså virkelig godt!!

God søndag aften! Min skal nydes med Borgen og Det Elektriske Barometer, meget bedre bliver det ikke!

Dette indlæg blev udgivet i Mad & drikke. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

