Lækkerlicious

Savner du inspiration til lækre desserter vil jeg hermed anbefale Mette Blomsterbergs program Det Søde Liv på Dr1, som sendes mandage kl. 19.30! Jeg havde mine søde veninder til fødselsdag i påskeferien, hvor jeg serverede denne dejlige skønne dessert, som faldt i god smag! Den er på én og samme tid frisk, let og anderledes – og lad dig ikke skræmme af, at den laves med husblas, det er faktisk slet ikke svært! Jeg undlod kaffebønnerne på toppen, og pyntede blot med mørk chokolade samt en fin vintergæk!

Opskriften kan findes her: http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/uds_4/20100310140323.htm

Dette indlæg blev udgivet i Mad & drikke. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

