I dag er sidste dag i påskeferien.. Æv!! Jeg har haft en dejlig ferie, men som altid haft en masse planer, så nu er jeg så træt og udmattet, at jeg egentligt godt kunne bruge en ny ferie! Efter en hyggelig dag med fødselsdagsfrokost hos min søde kusine, skulle jeg med tog hjem..men da der er sporarbejde, kører der togbusser! Vi ventede…og ventede…hvorefter en DSB-medarbejder fortalte, at de havde givet os forkert information- og vi derfor måtte vente endnu mere!! Som trøst fik vi nedenstående Tak-for-tålmodigheden-billetter til Kort & Godt! Hvad chokolade ikke kan gøre 🙂  

Dette indlæg blev udgivet i Min hverdag. Bogmærk permalinket.

2 svar til

  1. Camilla siger:

    Hej Kathrine,
    Dejlig blog du har og skønt billede af den fine chokolade du har fået af DSB=)
    Håber du har det rigtig godt!
    Knus

  2. bykathrine siger:

    Hej Camilla,
    Tusind tak skal du have:) Jeg har det godt tak- det håber jeg også, at du har! Og tillykke- kan jo se, at Emma skal være storesøster! Hvor er det dejligt:)
    Knus

Skriv et svar

