Studiedag..

Onsdag er for det meste forbundet med studiedag, og dagen i dag var ingen undtagelse. Efter havregrøden og smoothien var fordøjet, løb jeg mig en dejlig tur på Amagerstrand! Dejligt at have lidt “natur” så tæt på.. Da jeg kom hjem, bagte jeg en portion boller samt en portion chokolademuffins- lækkert at kunne fylde fryseren lidt op! Ellers er dagen gået med læsning og en lille lur:) Både skønlitteratur og faglitteratur har været på dagsordenen! Kafka på stranden er lidt speciel, men kan bestemt anbefales.. God onsdag aften!

 

Dette indlæg blev udgivet i Min hverdag. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

