Dårlig sex!

Efter en længere pause synes jeg efterhånden, at det er på tide med et lille indlæg!

Jeg har igen haft gang i malerpenslerne og malet et maleri! Har fusket lidt, og fundet inspiration andetsteds, men er nu meget godt tilfreds med resultatet.. Bedøm selv.

Desuden vil jeg benytte lejligheden til at fortælle, at Thomas Buttenschøn netop har udgivet sit tredje album. Jeg har endnu ikke hørt det, men ser meget frem til det:) Bl.a. indgår sangen Dårlig Sex, hvilket er helt fantastisk- Nogle af Jer ved hvorfor:)  God Damn er bestemt heller ikke dårlig, så den får I her:

http://www.youtube.com/watch?v=pBhWuOywP9w

God weekend til alle!

Dette indlæg blev udgivet i Kreativitet, Musik. Bogmærk permalinket.

Et svar til Dårlig sex!

  1. Dorthe siger:

    Godt med blog-opdatering! Jeg havde faktisk tænkt på at sende dig en sms tidligere i dag for at høre, om du ikke snart opdaterede… 😉 Fint maleri btw!

Skriv et svar

