Glædelig jul

Julen er over os- og hvor er det dejligt! Jeg kunne bare godt tænke mig, at december måned var dobbelt så lang.. Der er så mange ting, jeg gerne vil nå; en af dem, jeg har nået, er at se de smukt dækkede juleborde hos Royal Copenhagen. I år er bordene dækket af seks skuespillere og balletdansere ved Det Kongelige Teater, og der er bestemt lagt op til en eventyrlig og fortryllende jul, når Nøddeknækkeren fortolkes på forskellige måder! Bordene er alle meget forskellige- men virkelig flotte på hver deres måde! 

Dette indlæg blev udgivet i Min hverdag. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

