Det kreative hjørne.

Kreativiteten har taget over.. Jeg har fået gang i penslerne, og er begyndt at male lidt igen! Dejligt.. Desuden havde jeg en stak skotøjsæsker med diverse i, som trængte til en kærlig hånd, og det har de hermed fået!

Friske roser, the og kreativitet hvad mere har man brug for? Jeg hygger mig i hvert fald indenfor, mens stormen raser udenfor!

Dette indlæg blev udgivet i Kreativitet. Bogmærk permalinket.

3 svar til Det kreative hjørne.

  1. Dorthe siger:

    Så fiiint, så fiiint… 🙂

  2. bykathrine siger:

    Tak for det! 🙂

  3. Anders siger:

    Hej Katrine.

    Sikke en hyggelig blok du har 🙂

    Tror jeg vil til at følge lidt med i den.

    Kan faktisk godt lide det du maler. Det er meget forskellig fra mit.

    Mvh Anders Kaa

    http://funkmasterkay.blogspot.com/

Skriv et svar

