Lidt lækkert

I løbet af de sidste par dage har jeg haft en stor lyst til æblemos, så i dag blev dagen, hvor jeg gjorde noget ved det! Fik lavet en god portion – og dermed frosset ned til “dårligere tider”! Desuden bagte jeg lige en omgang cookies, som nogle måske er så heldige at få del i! I morgen har jeg studiedag, så skal have læst en del, men i aften står den på Fordi jeg vil (Jason Watt) på lydbog- det er ret smart at låne lydbøger på netlydbog.dk

God tirsdag aften bykathrine

IMG_0145

IMG_0147

Dette indlæg blev udgivet i Mad & drikke, Min hverdag. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

