To lys på et bord..

Rusturen er lige om døren, hvilke bl.a. betyder toga-fest lørdag aften..og så må man jo være kreativ! Jeg har forgæves søgt i diverse genbrugsbutikker efter et hvidt lagen til min udklædning, men det er altså ikke lige det, de butikker ligger inde med.. Til gengæld fandt jeg disse søde “underkopper” til bare 5,- stk. – Sikken et fund, og med et par fyrfadslys er de rigtig fine:) Lagen fandt jeg altså ikke, men så var det jo egentligt meget heldigt, at jeg alligvel bare havde overset det, som lå hjemme i skabet!
IMG_0076

Dette indlæg blev udgivet i Fine fund. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

