Skæppeskøn søndag

IMG_0052En dag i familiens skød er vist, hvad man kan kalde denne dejlige søndag! Jeg har nemlig brugt det meste af dagen på at være til 30års fødselsdag hos min kusine, som havde inviteret til rigtig fin brunch med alverdens lækre og kun hjemmelavede småretter i gårdhaven på Frederiksberg! Solen skinnede fra en skyfri himmel, selskabet var skønt og ingen lektier i baghovedet til at forstyrre, hvad mere kan man forlange? Aftenen foregik hos min anden side af familien, hvor jeg fik endelig set én af deres syv bedårende hvalpe.. Den er allerede ved at være stor, og resten er allerede solgt! Aftenen er sluttet med en kop the samt Det Elektriske Barometer på P3, hvor jeg bl.a. har lyttet til That Time On The Ledge med Mew, hvilket er en meget fin sang.. Alt i alt en meget familiær og hyggelig dag!

Dette indlæg blev udgivet i Strøtanker. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

